2

Börjar sommaren mitt i pausen?

Nu åker hustrun och jag till Italiens sköna land på en vecka. Åter i mitten av maj. Men jag kan inte låta bli att sända er en gammal DN-hälsning från salig vännen Harry Karlsson: "Den dag när sommaren börjar..", för vem vet, den kanske infaller medan vi är borta!



Glad Valborg!
MATS

Hej, läste designadinblogg.se där du publicerade en fråga i februari, precis det problem som jag nu har, att jag inte kommer åt alla bilder i mitt arkiv. Jag undrar om du fick något bra svar på det? Jag har fått en instruktion av Nina på blogg.se men den verkar ganska invecklad så jag undrar om det går att göra på något enklare sätt. Hoppas sommaren kommer snart där nere, här uppe har vi i alla fall vår och det är härligt även om just denna dag är sval och grå.

2 Kerstin Svensson:

Hoppas du hinner hem från semestern lagom till "mellan hägg och syren". Nu är ju kvällarna underbara och stråk av häggdoft slår emot en under kvällspromenaden.



Kerstin